Friday, July 15, 2011

PAST - PRESENT - FUTURE


Hahahaah...ape yang aku merepek kat bawah ni sume adalah kisah silam aku...
Saje nak share and kongsi my thought ngan korang ( if ade yang bace la kan...)

Memory... is the diary that we all carry about with us. ~Oscar Wilde, "The Importance of Being Earnest"
Orang puteh kate pasal memori ni...
Setiap orang mesti ade memori atau kenangan, cume yang membeza kan ialah kepahitan , kemanisan atau kurang garam dalam memori tu...
Bagi aku, banyak gak kenangan terindah pahit manis perjuangan sepanjang bergelar seorang 'insan'...

A cigar is as good as memories that you have when you smoked it.
- Raul Julia

Hisap rokok tak baik untuk kesihatan, juga untuk ingatan...(pelupe/nyanyuk/ senile)

The main point here, semakin banyak kenangan, semakin banyak pengalaman, dan sesungguh nya pengalaman itu menjadikan diri kite semakin matang... (dah macam hipopotesis fizik dah)

Kebanyakan membe-membe aku menyatakan bahawa aku dah banyak berubah - tak taw la berubah ke arah yang positive or negative, tapi frankly speaking i am changed, and i like the way i am now... (even terlalu jujur kadang2)

“The past cannot be changed, forgotten, or erased. It can only be accepted.”

-so long next time!
>_<"
“Hello to the future, because I’m over the past.”

0 comments:

Post a Comment

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver