Monday, August 1, 2011

Apa korang buat time boring?



Bulan pose ni bukan nak merengek lebeh la kan..
Juz nak kongsi ape yang aku rase.
Boring sikit la berbanding ari2 biase..



Mungkin bagi kebanyakan orang akan menikmati bulan penuh barakah ni dengn beramal dan menambah pahala : bagusla kalau macam tu, alhamdullilah..


Bagi aku pulak, demi untuk mencapai mission statement dibawah ini, aku try sedaye upaye untuk bekerja dan mencari rezeki yg halal semate.
Iye, aku setuju kalau ade yg berpendapat bahawe itu semua hanyalah mainan atau duniawi, tapi, kite kene pikir atau pertimbangkan jugak antare keperluan dan kehendak..
Untuk aku yang dah lanjut usie ni, duit serta asset amat penting, berbanding jika aku struggle untuk membeli ipad 2 : yang tu kehendak ye kawan2.



Ape2 pon, selamat menjalani ibadah puasa rukun islam ke-3 (ayat babysera lg) walau dengan ape jua care atau method sekali pun.



>_<"

0 comments:

Post a Comment

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver