Saturday, August 13, 2011

Selamat Dengan Maju Jaya nye ...





Phew! Akhir nya event Reuni0n Berbuke Puase anjuran ketua program : Aeen Am0y berjalan dengan lancar.

(gambar kat atas ni diambil selepas kami selesai makan dan berkumpul di atas pentas UMall...siap berlatar belakang kan muzik hari raye lagi. Kelas gitu)





Good j0b Aeen!






(tengok la berape panjang meje and makanan yang tersusun tuh...lapar betol!)


Well , of course aku hepy n gembire + excited.



Kenape aku boleh begitu excited dan gembira?



1. Dapat jumpe dengan kawan2 , espeacially my best buddy Saye Paejan Ash Deona Cart Deluna aka Acab dan Syafiq R aka Ibnu روحيزت




Mereka2 di atas ni kepale ade masuk itu air satu kali. Boleh layan kepale aku yang tak berape nak senget ni. Arakian begitu , setelah kami berempat bergabung , maka adalah sahaja mangse2 yang bakal dijadikan bahan dan gurauan...



(selek Lokman aka Luqman Adi Hakim (鲁格曼迪) x dapat join atas kesibukan belajar , kalau tak mesti lagi best)



2. Dapat mengetahui perkembangan dan juga aktiviti kawan2 yang dah lame tak contact.



(blom masuk bab cuci mate lagi...)



3. Makanan2 yang ade di situ ternyata sedap dan menyelerekan... (Air sampai amik dua - tiga gelas siap semangkok cendol ok)



Macam2 situasi yang terjadi pada malam tersebut , ade beberapa pasangan kekasih yang bermesra sakan siap beli kan necklace pearl and pakai kan lagi...



Tapi spoil , saye selaku jurugambar freelance tidak berkesempatan untuk mengambil gambar bersame orang tersayang saye... (Camne tuh? Habis die merajuk dah...~)



Ade juge yang sempat berkenalan nak ngusha le ni , siapekah itu? Rahsiaaa...



Ternyate segale t0hmahan aku terhadap m0tif dan isi tersirat event ini meleset tak same due kali.
(atau mungkin, orang / individu / mereka2 yg aku maksud kn 2 tak j0in? No one kn0ws~)

Ape2 p0n, biarlah jika ade orang nak judge kite naima whatever kan.
Jawapan aku tetap whateveeerr~
Yang penting aku happy dengan life dan kawan2 yang aku ade sekarang...









Hey, pasni ade event Maen Bunge Api @ Mercun plak.
Tak sabar nak tengok gelagat dan keletah serta kerenah mereka.
Mesti ramai yang mer0yan seperti kanak2 rasberry.
Who cares?



Itu lah kami kawan2 yang gile2 dan ikhlas serta jujur dalam kapal rakan @ friendster.
Tunggu sampai saat itu tiba ye!





>_<"


0 comments:

Post a Comment

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver