Friday, August 12, 2011

REUNION







Reunion , atau pertemuan semula...



Semua ni berlaku selepas kite semua menamatkan zaman persekolahan dan masing2 telah membawa diri untuk mengejar cita2 masing2...



Ada yang tekun menyambung pelajaran :








Ade pula yang bertungkus lumus bekerja :












Dan tidak kurang berlumba2 untuk berkahwin (kaum wanita selalu nye yang berebut nak kawen dulu nih)








So , setelah bertahun2 tidak bersua muka, tidak bertanye khabar, sudah tentu banyak perkembangan yang telah terjadi pada mereka2 tersebut...

(kembang badan tu tak taw la camne kan)


Well , tujuan aku post subjek ni sebab aku terase malu atau segan dengan diri sendiri...

For sure , ramai antare mereka yang telah berjaya merasa excited untuk berjumpa dengan rakan2 lain...

Tapi , mungkin juga ade motif tersirat : iaitu menunjukkan "kebendaan" mereka...

(Aku tak sikit pon merasa dengki atau cemburu, baguslah kawan2 aku dah kaye and have their own asset)

Tetapi bagus jugak, boleh la aku jugde siape yang boleh jadi kawan dan siape yang tidak kan...

So far , kawan2 yang berada di sekeliling aku tak kesah pon tentang status dan standard aku...

Mereka2 itulah teman sejati aku hidup dan mati...


Thanks for accepting me the way i am...



Thus , this just a negative thinking of me...

From the positive part , aku dapat berhubung semula dengan mereka2 yang telah lost contact...

Dan bergembira menikmati juadah and spend time together...

Hopefully...

>_<"

0 comments:

Post a Comment

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver