Monday, August 8, 2011

Blog Ini Membosankan?

Hye, terima kasih sebab sudi 'stalk' blog aku yang 'xseberape' ni...

Urm, nak type ape pon dah tak taw...

Sebab ade kawan saye cakap blog saye ni boring...




Tujuan berblog untuk pe ye?

Nanti saye buat research " Care2 ber-blog dengan betol" @ "Tips untuk membuat blog ande tidak membosankan"

Tapi frankly speaking. memang boring pon, sebab aku just luah kan ketidakpuasan hati aku atau pendapat tentang prinsip atau konteks yang aku pikirkan boleh diketengahkan...

Atau mungkin memang 'life' aku boring, atau aku ni memang memboringkan...

Well, you know what, memang susah nak puaskan hati semua orang kan...




Tapi , setelah aku pikirkan semula, ade baiknya orang mengkritik supaye aku lebih berusehe untuk meng-upgrade blog aku ni ke tahap yang lebih memuaskan...

Dan mungkin sekali, di dunia sebenar aku seorang yang bubly, giler, tingtong masuk air, akan tetapi di alam maya yakni blog aku menjadi seorang yang pasif dan emo moody?

Ape2 pon, thanks sebab jadi kawan aku...

>_<"

0 comments:

Post a Comment

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver