Thursday, August 18, 2011

Meet The Fockers



Dah tengok citer di atas?
Tapi kali ni bukan nak buat review pasal filem ni...
Cume signifikan kepada apa yang jadi pada diri aku.




In Relationship.
Tu la yang tertera kat status Facebook aku.




Pejam celik tibe2 dah hampir 6 bulan kami bersama.
The main point here is , are we really serious about this ship (relationship)?
Are we really in love like others?




Urm , if you ask me. Of course my answer will be : I do!
Tapi , setiap perhubungan harus ada hala tuju dan matlamat.
Lagi sekali , if you ask me. Whats next???








My answer will be : just wait and see or just go over the flow.




Tahap ke-serious-an sesebuah pasangan itu haruslah dengan izin atau restu daripada ibu bapa.
Then , thats why tercetus nye entry ni.




Frankly speaking , aku memang dah bersedia untuk bersua muka dengan parents die.
For sure Hari Raye nanti aku akan singgah beraye di rumah die.




Dan , mase tu lah aku akan memperkenalkan diri aku secara sah!
(wah , dah macam nak akad nikah da ni)




Sekali tersalah bajet pulak , mungkin lambat sangat perancangan aku tu.
Mereka yang datang 'melawat' aku dulu.



FIRST IMPRESSION






Ni mungkin dah boleh buat title untuk 2nd entry.




Well , for sure mase 1st time nak jumpe 'bakal' mak dan ayah mertue (?) mesti nak Perfect.
Kalau boleh siap nak tempah Tuxedo bagai untuk dapat green light.




Sudah tentu juge perlu ade kerjaya yang mengagumkan.
Macam dialog filem 'Ibu Mertua Ku' :


"Lawyer? Majistreet? Ape , Ahlil Muzik??! Panthang dat0k nenek m0yang aku Ahlil muzik..."




Lebih kurang macam tu la ayat die kan.


So , main point nye disini ade lah , sangat tak ses-y dengan timing nye.


Fyi (for your info) , aku just keje as a waiter kat sebuah restoran di kawasan perumahan aku.
Kan molek sikit kalau time aku keje Starbucks dulu die bawak parents die jumpe aku.
Tak la segan sangat.



Well , ape2 pon.
1st stage dah lepas , nampak nye mereka macam tak berape kisah dengan status aku.



Cume aku kene buat reminder dalam diri supaye tak terlalu selesa sangat dengan apa yang aku ada sekarang.


Hope segale ape yang aku rancang kat bawah2 ni berjaye aku capai. InsyaAllah.
Amin.




>_<"


0 comments:

Post a Comment

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver