Wednesday, August 3, 2011

I'm Not Perfect

Assalamualaikum sume... (aku rase ni kali pertame bg salam dalam post blog)
Sebenarnye post ni aku dah type kt hp, tp xbleh nak copy paste lak, mybe panjang sgt kot, sampai hang hp aku...
Terime kasih pada Aeen Amoy kerane bagi aku idea untuk selitkan topik nih.
Aku teringat pade satu malam selepas kami melakukan habit kebiasaan kami iaitu hangout beramai2.
Kalau xsilap aku, time tu baru lepas karaokeiy kot...dengan Featy Babysera, Luqman Hakim and my best buddy Paejan.






Mase tu, aku dengan bangge nye menunjukkan kebolehan @ kelebihan aku yakni : "judge a people by its cover".
Habis mereka2 name diatas tersebut kene sembur / hembus dengan aku.
Ade yang +ve dan sudah tentu banyak yang -ve nye.




Kebanyakan nye mereka bersetuju dengan statement2 pedas yang aku lontarkan kepada mereka.
(xtaw la klu ade yg sentap atau terase kan, tp 2 secare jujur ape yg aku rase thadap attitude & bhaviour selame aku kenal dengan dorang la kan...)
Thus, cakap pasal keburukan ni, aku nak kongsi la tentang kekurangan serta kelemahan aku.
Time tu jugak tuhan nak tunjuk yang aku ni aptb (ape pon xbleh) dengan mengkategorikan aku sebagai seorang insan yang tak pandai drive. (sbb time tu dorang dok pakat amik nombor gilir2 bawak kete - hamik kaw sejibik depan mate : in your face bak kate omputeh)
Then, sejurus kejadian tersebut, terusss aku nekad nak amik lesen.



Furthermore, keburukan aku lagi, jenis yang cakap je lebeh, tapi habuk pon tarak.
So, agak2 korang la kan, (pade yang sudi follow blog aku nih) boleh ke aku nak achieve segale macam ape yang aku harapkan kat post2 yang ade di bawah ini?
InsyaAllah, gods will, kalau ade rezeki termakbul la hajat aku selama ni. Amiiin...

Pasal perangai burok lagi? urm, aku ni jenis yang jujur sebenarnye (actually terlebih jujur pon ade) cakap lepas dan mungkin tak peduli pada perasaan orang len.
Mungkin aku patot simpan pendapat untuk diri aku sorang je.
Erm, tu je la kot yang mampu atau boleh aku kongsi kan bersame. (ingat senang nak kutok diri sendiri, ibarat membuke pekong didade)



Well, for sure nobody is perfect right?
Thanks for reading.
Don't forget to read yourself out
(cermin2 kan diri ande)


>_<"

0 comments:

Post a Comment

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver