Wednesday, August 3, 2011

Tuduh @ Kenyataan?

1st off all...aku nak bagitaw yang aku sedang type post ni dalam keadaan marah , bengang , dan tension sangat2...



Apa pendapat korang kalau awek or pakwe korang terkantoi ade jantan or betine laen mesej diorang?
Mesti korang angin kan? Even dorang bagi 'alasan' bahawe dorang tak kenal atau tak layan pon segala mesej2 tersebut...
(dah kantoi memang la tak layan...)



Jika begitu , aku pon boleh buat scandal jugak, bile terkantoi aku ludah balik la segale ape 'alasan' yang pernah diucap kan....
Time tu kite tengok die hangen ke tak dengan kite kan....



Hurmm...secare jujur nye, mungkin pengalaman lampau memberi aku pengajaran supaye lebih berhati2 dalam percintaan, dan mungkin sedikit sebanyak telah memberi kesan terhadap perhubungan yang sedang aku lalui sekarang ni....
Aku tak nak la pisang berbuah 3-4 kali...



Sorry la kalau post ni berbaur personal dan sensitif...
tapi aku juz nak bagitaw perasaan aku...
lelaki jugak manusia yang ade perasaan...
selama ni semua salah ditunding ke arah lelaki...
so long...
>_<"

0 comments:

Post a Comment

 
Free Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Website templateswww.seodesign.usFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver